pågående skillsnässa/separation ifrån kvinnlig psyko

pågående skillsnässa/separation ifrån kvinnlig psyko

Inläggav Utsatt man » 2018 04 19, 7:25

precis insett att jag har levt med en kvinnlig psykopat i några år.
Jag lämnade mitt hem, trygghet och vårat för några dagar sen och har bestämt mig att börja om mitt liv på nytt.
Det är inte första gången hon har fått mig att packa en väska och lämna pga orättvisa konflikter och förnedring på en ful nivå som har sårat och gjort en svag.

ungefär 15 gånger på 4 år har jag lämnat människan men alltid kommit tillbaka, för hon är som en drog för mig som jag avgudar och att vara utan henne är som en avvänjning som jag vill avvika ifrån.
Men denna gång är jag redo att lämna kvinnan jag älskar, vart trogen mot och aldrig ljugit för.
och jag tittar inte bak längre, jag sneglar bara nu. Jag känner mer och mer hat emot henne och mindre kärlek. Jag blir mindre beroende utav hennes kärlek och våra "stunder" och jag tror jag är på väg att lyckas.

Under den här veckan som har vart så här jag blivit tömd på energi, förnedrad, falskt anklagad, försök till bedrägeri, manipulerad, lurad, älskad och saknad till att jag synade hennes bluff sen vart jag barnlös och en nolla som inte har någon eller nått och hon skulle se till att hennes "advokat" ska se till att få vårdnaden..jag slutade att läsa sen.

Det känns skönt ändå på ett sätt att hon är En Dum känslokall, teaterspelandes lögnare som skyller ifrån sig för allt. för det får mig att inse situationen mer än igår och ännu mer inför imorrn.
Att lämna min såkallade "Livs kärlek" är förvirrande och känslosamt jobbigt för en kräfta. Men jag tänker på min familj/barn som jag har försummat. Dom behöver mig och jag behöver dom.

Jag anpassar inte mitt sätt att leva efter din hjärna. längre och jag vet att jag kommer vara lyckligare ensam och fattig än med dig.

Och Skillnaden mellan dig och mig är att jag vet att jag mänsklig och dödlig, medans du TROR du är mänsklig och odödlig.
Utsatt man

Re: pågående skillsnässa/separation ifrån kvinnlig psyko

Inläggav JDP » 2018 09 01, 1:32

Känner verkligen igen mig i den där sista meningen. Hur har det gått sen du skrev?
JDP
Site Admin

Återvänd till Allmän diskussion om psykopati, narcissism m.m.