Kan inte ta mig ur hans grepp

Kan inte ta mig ur hans grepp

Inläggav litenkatt » 2015 06 03, 7:10

Jag träffade en kille 2013. Genast började han komma hem till mig, Överösa mig med komplimanger. Umgås med mina föräldrar och efter 12 dagar var vi tillsammans. Vi har bott i Sverige och i USA och denna mannen är påväg uppåt i sin idrottskarriär. Jag har stöttat honom oerhört mycket och varför han är där han är idag är till en viss del på grund av mig. Då jag gett stöd, kärlek och trygget då allt känns tungt.

Han är oerhört charmerande och alla som träffar honom älskar honom. Många känner att de får en connection med honom då han är så trevlig. Problemet har varit att jag upptäckt att han ser på bögporr, transporr, crossdressing, Gamla tanter, tjocka fula. etc, Han attraheras av det "onormala" Han är ung i 20 års åldern (Jag med). Jag är en tjej som får mycket komplimanger och han har varit svårt svartsjuk. Varje gång vi gått ut har vi hamnat i konflikt pågrund av en kille som gett mig en lång blick eller för att jag varit för länge inne på damtoan. Han tror hela tiden att jag är otogen. Fast jag vet att han är det. (Han nekar givetvis).

Jag har fått höra att jag i nte ska sminka mig, att jag är oattraktiv, tjock, att jag har dålig moral (Fast jag flyttat med honom till andra sidan jorden). Att han är det bästa och snyggaste jag kan få. (tyvärr är han ingen snygg kille, Men för mig spelar det ingen roll) Jag föll för hans charm.

hösten 2013 hittar jag att han pratat med transor på telefonen, han bortförklarar det. Jag fortsätter hitta bögporr. Han säger att de bara är en fantasi. Han manipulerar min bästavän till att jag bör stanna hos honom och att han ska bli bättre.

Men hösten 2014 hittar jag att han lagt ut sexbilder på ett forum där han ber andra män sätta på honom. Jag hittar även en dejting sida med transor där han säger till dem precis det han sagt till mig: Du är det vackraste jag vet. Du är underbar. Jag vill bjuda ut dig. Du kan resa med mig. Jag är ekonomiskt oberoende. ETC.

SÅ fast längre har han skrivit till 50 olika transor. Jag blir naturligtvis till mig och gör slut. Men han bönar o ber skriker att han behöver hjälp, kastar sig på golvet, håller fast mig. Säger att vi ska gå till psykolog. Han betalar 5000 kr till psykologen vi går dit. Psykologen säger att man kan ha "preferenser i att ha sex med samma kön" Men vara kär i det andra könet. Psykologen fattar inte att han är psykopat.

Vi åker hem igen till andra sidan jorden och efter ett tag så blir han kall och elak igen, Han säger elaka saker, uppmanar mig hela tiden till att jag måste träna och äta nyttigt. Måste gå ner i vikt. och allt vi gör så vill han tävla med mig. Han kan aldrig gratta mig och pusha mig. Utan allt jag gör är fel och dåligt. Alla idéer jag kommer med knäcker han och får mig att må ännu sämre.

Vi bestämmer oss för att ha öppet förhållande.Det är bra ett tag för han äntligen fått som han vill. Men när jag fått reda på att han varit hemma hos en 65 åring och velat ha sex med henne och att han haft sex med 2 män samtidigt i ett annat land får jag nog. Jag gör slut och han får reda på att jag kysst en annan man och ätit mat med honom.
Han gör de till världens grej. Då är plötsligt JAG den största boven som gått i ett par skor. Att jag ätit mat med en annan man är värre än att han Haft 3 kant i ett annat land med 2 män och att han åkt hem till en 65 årig tant? Han blir galen och ber mig dra åt helvete. att jag ska ta min saker. o när jag väl vill gå stoppar han mig. Jag får inte gå därifrån.

Efter ett tag så åker jag och hälsar på en vän. Jag och mitt ex har uppehåll / lite förhållande och min bror ska komma o hälsa på. Jag minns att ja den kvällen blev ledsen för min psykopat kille sa att om jag blev med barn så mördar han någon? Och han säger att han skämta. Jag skäller ut honom för detta och ha blir så arg på mig att han säger betalar inte du en flygbiljett nu och kommer hem så får ej din bror komma hit. Jag får givetvis panik då min bror planerat sin resa länge. Jag tar mina saker och flyger hem (betalar såklart själv) Då han har 80.000kr i månaden och jag har 9.000kr från CSN så kan han ej betala för mig.

Väl hemma så kommer min bror på besök o de slutar att han skäller ut MIG För psykopaten har manipulerat min bror till att JAG är sjuk i huvet och idiot. Psykopaten säger också att jag är den manipulativa. Att jag spelar spel med alla runt omkring mig / Fast det är han som gör det. Han skäller på mig, är iskall och elak om vart annat. Jag bestämmer mig för att flytta ut. Jag tar min saker och drar. Jag får NOVELLER från psykopaten, han stalkar mig ringer och slutar inte kontakta mig. Han till och med uppsöker restaurangen jag och mina vänner sitter och äter på för att jag inte svarat honom. Då bestämmer jag mig för att ställa honom mot väggen. SÅ jag tar tag i honom och går med honom till hans vänner och han får förklara allt han gjort mot mig / haft sex med bögar. Varit elak etc. OCH DE TAPPAR HAKAN: De hade ingen aning om ATT HAN GJORT SÅ MOT MIG: FÖR HAN HAR GJORT SIG SJÄLV TILL ETT OFFER... Det har slutat med att han inte har några vänner kvar där vi bodde för alla vet hur han är och vad han gjort mot mig. DOCK SÅ HATAR HELA HANS SLÄKT OCH FAMILJ MIG. UTAN ANDLEDNING. ! ELLER JO GIVETVIS HAR PSYKOPATEN MANIPULERAT DEM MED. Men efter allt så gick jag tillbaka. Han lovade att han skulle bli en bättre ,människa att han skulle förändras etc, och Nu igen så hittar jag otrohet på hans telefon. Denna gången är det skillnad dock. För han är nästan trygg med att han ska få tillbaka mig så han är helt lugn och normal mot mig. Han har smsat lite extra för att få tillbaka mig, men absolut inte som innan. Jag får nästan lite panik för han lägger fram det som om han är det bästa jag kan få, Att han kommer lyckas i sin karriär och jag kommer misslyckas. Jag är rädd för att han har rätt. och jag är rädd för att om jag släpper honom nu så kommer han förändras :( Vad tror ni? Ska jag glömma o gå vidare!! Jag vet att ni tycker de är sjukt att jag frågar med jag är sååå manipulerad och känner mig så värdelös. Precis som att ingen annan kille kommer vilja ha mig igen. Trotts jag får uppmärksamhet. Jag vet att jag förtjänar bättre men jag känner mig BEROENDE av honom precis som en drog. Jag kan inte få nog. Dessutom så har vi alltid världens bästa sex. Han låter mig ALLTID komma mer än 1 gång. O då brukar han alltid säga att jag är speciell och vacker :(
litenkatt

Re: Kan inte ta mig ur hans grepp

Inläggav ValpMord » 2015 06 09, 3:02

litenkatt skrev:Vad tror ni? Ska jag glömma o gå vidare!!

Ja.

Jag vet att jag förtjänar bättre men jag känner mig BEROENDE av honom precis som en drog. Jag kan inte få nog. Dessutom så har vi alltid världens bästa sex. Han låter mig ALLTID komma mer än 1 gång.

Jamendåså, då är allt förlåtet!
ValpMord

Återvänd till Allmän diskussion om psykopati, narcissism m.m.