Psykopat eller vad??

Psykopat eller vad??

Inläggav 61_74_go » 2017 09 14, 4:52

Jag har levt med en kvinna i 39år träffade henne som 18 åring o under senaste 20 åren så har hon vid regelbundna tillfällen provocerat fram gräl som i sin tur medfört att jag avlägsnat mig från hemmet under långa perioder ca 1mån i taget,hör till saken att vår gemensamma son alltid har fått höra vilken dålig far jag har varit o själv framställt sig vara omtänksam o snäll mamma. Har under åren märkt o kommit på henne med lögner o när jag påvisat detta till henne som resulterat i en massa liv...använt min son som en soptunna o genom det skapat hos han ett hat mot mig genom allt negativt som hon många ggr ljugit ihop.har även misstänkt att hon haft olika affärer frågat henne rent ut vilket har resulterat i praktgräl allt inför våran son under denna 20års period har hela tiden unvikit att ta detta när vår son varit närvarande men hon har tagit upp det när han kommit hem. Har brutit upp ur denna relation men hon vägrar släppa o hela tiden ställer till problem o hot.jag undrar vad är det egentligen för fel på henne är det en psykopat eller är det något annat, hon har även vid en del gräl bytt till annan dialekt så jag har blivit nästan rädd. Tacksam för all hjälp jag kan få i denna tråd, är även medveten om att jag varit naiv i mkt som sagt var tidigare 18 år när vi träffades...
61_74_go

Re: Psykopat eller vad??

Inläggav Misa » 2017 10 08, 7:57

Aggressiv och byta dialekt låter ju konstigt. Känner en som byter dialekt helt omedvetet och han lider av en hjärnskada resulterad av fysiologisk trauma. Vore man konspirationsteoretiker skulle man anat mind control. Värt en googling kanske då det låter som lite multipel personlighetsstörning.
Misa

Återvänd till Allmän diskussion om psykopati, narcissism m.m.